دانلود تحقیق در مورد فوتبال

دانلود تحقیق در مورد فوتبال

0 1.9k
دانلود تحقیق در مورد فوتبال

با دانلود تحقیق در مورد فوتبال در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فوتبال را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فوتبال ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فوتبال

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 بازي فوتبال ابتدا در اوايل قرن سيزدهم هجري شمسي/اواسط قرن نوزدهم ميلادي در انگلستان اجرا شد. البته مداركي در دست است كه نشان مي‌دهد بازيي شبيه به بازي فوتبال در قرون پيشتر متداول بوده است. اين بازي رفته رفته در اواخر قرن نوزدهم در مدارس انگلستان طرفداران بسياري پيدا كرد. اولين بار در سال 1225 هجري شمسي/1846 ميلادي دانشگاه كمبريج در انگلستان مجموعه‌اي از مقررات بازي فوتبال را منتشر كرد. اين مقررات به تدريج توسط ملت‌هاي ديگر نيز پذيرفته شد.

در سال 1283/1904 گام‌هاي نخستين در جهت تاسيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال توسط ربوت گرين فرانسوي و هريشمن هلندي برداشته شد. محل تاسيس فدراسيون در ابتدا شهر پاريس بود. اكنون محل دبيرخانه فدراسيون بين‌المللي در كشور سوئيس و در شهر زوريخ است. فدراسيون بين‌المللي فوتبال بر مسابقه‌هاي بين‌المللي و قاره‌اي جهاني نظارت دارد و از سال 1930 ميلادي به بعد هر چهار سال يكبار مسابقه‌هاي جام جهاني فوتبال را برگزار مي‌كند.

مجمع فوتبال ايران در سال 1299 شمسي داير شد و به اين ترتيب فوتبال در ايران شكل و موقعيتي رسمي پيدا كرد. فدراسيون فوتبال ايران در سال 1325 شمسي تاسيس شد و مدتي بعد از آن به عضويت فدراسيون بين‌المللي فوتبال درآمد.


4,000 تومان