4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22928
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2506

دسته بندی فابل ها

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله آشنایی کامل با لوح فشرده

دانلود مقاله آشنایی کامل با لوح فشرده

0 2.5k
دانلود مقاله آشنایی کامل با لوح فشرده

با دانلود مقاله در مورد آشنایی کامل با لوح فشرده در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله آشنایی کامل با لوح فشرده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله آشنایی کامل با لوح فشرده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد آشنایی کامل با لوح فشرده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

 لوح فشرده سی دی دیسک فشرده Compact Disc - CDچيست؟CD مخفف عبارت Compact Disc یا دیسک فشرده است که حدود 20 سال قبل اختراع شد تا رقیبی برای محیط‌های ضبط مغناطیسی باشد. امروزه CD به عنوان اولین انتخاب برای ضبط موسیقی، ویدیو و دیتا درآمده است. نام اولیه برای CD عبارت بود از CD-ROM که معادل بود با Compact Disc-Read-Only Memory اما حضور تکنولوژی‌های جدیدتر در ساخت CD، نام‌های دیگری مانند CD-R یا CD-RW را به میدان آورد. يك CD قادر به ذخيره‌سازي 74 دقيقه (80 دقيقه) موزيك است.

 

ظرفيت یا دیسک فشرده VALENCE Compact Disc - CD

ظرفيت ديسك‌هاي فوق بر حسب بايت معادل 665600 بايت (و در مدل 80 دقيقه‌اي716800 بايت) است. قطر اين ديسك‌ها دوازده سانتيمتر است. CD داراي يك شيار حلزوني (مارپيچ) داده است. دواير از قسمت داخل ديسك شروع و به سمت بيرون ديسك ختم مي‌شوند. با توجه به اينكه شيار مارپيچ از مركز آغاز مي‌گردد، بنابراين قطر يك CD مي‌تواند كوچك‌تر از 12 سانتيمتر باشد. اگر داده‌هايي كه بر روي يك CD ذخيره مي‌گردد را استخراج و جملگي آنها را در يك سطح مسطح قرارد دهيم، پهنائي به اندازه نيم ميكرون و طولي به اندازه پنج كيلومتر را شامل خواهند شد!


4,000 تومان