دانلود مقاله یادگیری در روان‌شناسي

دانلود مقاله یادگیری در روان‌شناسي

0 1.9k
دانلود مقاله یادگیری در روان‌شناسي

با دانلود مقاله در مورد یادگیری در روان‌شناسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله یادگیری در روان‌شناسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله یادگیری در روان‌شناسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد یادگیری در روان‌شناسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

بحث يادگيري جزء مباحث اصلي در روان‌شناسي است و در تمام علوم و دانش‌ها هدف يادگيري است . ياد گرفتن در لغت به معني آموختن است . اما عواملي كه در يادگيري مؤثر هستند ، هم بايد مد نظر باشند . به علت اينكه يادگيري در هر شرايطي امكان ندارد .

لازمه يادگيري تهيه و تدارك بعضي امكانات است تا يادگيري بنحو مؤثري ايجاد شود همچنانكه دانشمندان و جانورشناسان و براي آزمايشات خود از اين عوامل مؤثر در يادگيري استفاده مي‌كردند .

 

 

بيان مسئله :  

با توجه به اينكه يادگيري لازمه هر دانش است مخصوصاً در آموزش و پرورش بايد شرايط طوري باشد كه يك دانش‌آموز حداكثر يادگيري را از تعليم علوم داشته باشد .

بايد عوامل مؤثر شناخته شود تا امكان يادگيري را به نحو مطلوبي برسانيم و اين عوامل مي‌تواند از طريقه نشستن يك دانش‌آموز در كلاس ، رنگ كلاس و طريقه تدريس معلم و باشد . و وظيفه محققين و مديران و عوامل مدارس است تا اين عوامل شناسايي و تقويت و تجهيز شوند . و ما به دنبال شناسايي اين عوامل ريز و درشت هستيم . 


4,000 تومان