4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30164
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1663

دسته بندی فابل ها

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سطوح و بافت

دانلود تحقیق درمورد سطوح و بافت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سطوح و بافت

با دانلود تحقیق در مورد سطوح و بافت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سطوح و بافت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سطوح و بافت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سطوح و بافت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 روش هاي زيادي براي ساخت و ساز سطوح و بافت هاي اشياء وجود دارد . در مثال‌هاي زير تكنيك هاي مهمي كه در اين كتاب توضيح داده شده است به تصوير كشيده پس قبل از اقدام به طراحي هر يك از آنها را بطور مجزا تمرين كنيد و سپس به هنگام طراحي بر حسب مورد به آنها رجوع كنيد .

 

تجسم تركيب بندي :

در لغت نامه ها در مقابل واژه كمپوزيسيون آمده : «عمل تركيب قسمتها و عناصر مختلف در مجموعه اي يكپارچه»

تركيب بندي خوب براي هر طراحي الزامي است و طبيعت بيجان بهترين راه براي تمرين در بدست آوردن مهارت در چيدمان عناصر طرح در يك تصوير است . تلاش كنيد تا به تعادل مطبوعي بين اشياء برسيد و با حركت دادن و جابجا كردن آنها در صحنه تركيب بندي «راحتي» بوجود آوريد .

 

پرسپكتيو

اصول پرسپكتيو به ما كمك مي كند تا اشياء سه بعدي را درست طراحي كنيم . كليه اشياء و احجام در يك تصوير تابع اين اصول هستند . به عنوان مثال ميدانيم كه اشياء دورتر هميشه كوچكتر به نظر مي رسند .

در اينجا دو نوع پرسپكتيو نشان داده شده كه عبارتند از پرسپكتيو يك نقطه اي و پرسپكتيو دو نقطه اي . نقاطي كه روي خط افق قرار دارند نقاط گريز ناميده مي شوند و همراه برابر سطح ديد ناظر هستند . در پرسپكتيو يك نقطه اي سطوحي جانبي به هم نزديك همه به يك نقطه گريز رفته اند و در پرسپكتيو دو نقطه اي سطوح جانبي از هم دور شده اند وئ به دو نقطه گريز در طرفين رفته اند . 


4,000 تومان