دانلود مقاله درمورد چشم‌انداز اقتصاد ايران در سال 1387 از منظر لايحه بودجه

دانلود مقاله درمورد چشم‌انداز اقتصاد ايران در سال 1387 از منظر لايحه بودجه

0 1.6k
دانلود مقاله درمورد چشم‌انداز اقتصاد ايران در سال 1387 از منظر لايحه بودجه

با دانلود مقاله در مورد چشم‌انداز اقتصاد ايران در سال 1387 از منظر لايحه بودجه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله چشم‌انداز اقتصاد ايران در سال 1387 از منظر لايحه بودجه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله چشم‌انداز اقتصاد ايران در سال 1387 از منظر لايحه بودجه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد چشم‌انداز اقتصاد ايران در سال 1387 از منظر لايحه بودجه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 دكتر فرشاد مومني (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی)

اين جلسه‌ اولي است كه در سال جديد برگزار مي‌شود و من صميمانه‌ترين تبريكات را خدمت همه ارائه مي‌كنم و اميدوارم سال جديد سرشار از بركات و عنايات خداوندي براي همة مردم باشد.
تا آنجا كه به چشم‌انداز اقتصاد ايران در اين سال مربوط مي‌شود عموماً پيش‌بيني‌ها ناظر بر اين است كه ما آهنگ فزايندة‌ رشد اقتصادي نخواهيم داشت و حداكثر رشدي كه در سال 86 اتفاق افتاده با تغييرات قهقرايي اندكي در بهترين حالت در سال 1387 هم اتفاق خواهد افتاد. عموماً تصور پيش‌بيني‌ها بر اين است كه ما روند پيش‌روندة ركود تورمي را دنبال خواهيم كرد   ضمن اينكه به اعتبار شرايط خاص اقتصاد سياسي ايران در سال 1387 پيش‌بيني‌ها ناظر بر اين است كه دولت كاهش‌هاي چشمگيرتري در زمينة تعرفه‌ها اعمال خواهد كرد كه اين مسئله به نوبة خود مي‌تواند ضربه‌هاي جديد و قابل توجهي به فعاليت‌هاي توليدي و نيروي كار شاغل وارد كند.
اينها مواردي است كه همه دربارة آن صحبت كرده‌اند. در مورد تحليل آنچه كه به اعتبار رويه‌هاي انبساطي مالي طي 3 سالة گذشته اقتصاد ايران در ابعادي فراتر از گذشته با آنها روبروست به نظر مي‌رسد ما با سه مسئلة مهم روبرو بوديم كه اين سه مسئله كه از متن لايحه بودجه دولت استنباط مي‌شود متأسفانه به اندازة اهميتي كه داشته مورد توجه قرار نگرفته است و در ادامه تلاش بر اين است كه اشاره‌هايي درباره آنها البته بر محور لايحه بودجه تقديمي دولت داشته باشيم.


8,000 تومان