دانلود تحقیق درمورد تهاجم فرهنگی

دانلود تحقیق درمورد تهاجم فرهنگی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تهاجم فرهنگی

با دانلود تحقیق در مورد تهاجم فرهنگی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تهاجم فرهنگی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تهاجم فرهنگی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تهاجم فرهنگی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

 در كشور ما نيز طبيعتآ جريانات شبه روشنفكري غرب گرا بهترين عوامل و نيروها جهت پيشبرد اين اهداف خواهند بود. چرا كه جريان شبه روشنفكري در ايران به لحاظ مباني تفكر و جهان بيني و آرمانها و اهداف سياسي در همانندي كامل با ضدانقلاب خارج از كشور و استكبار جهاني قرار دارد.

مروري كوتاه بر پيشينه سياسي و فكري دست اندركاران برخي نشريات داخلي ، 1به خوبي روشنگر ماهيت آنهاست. اكثريت قاطع نويسندگان و مسئولان اين نشريات يا افرادي ماركسيست هستند ويا از عومل دربار و اعوان و انصار بنيادهاي فرهنگي و هنري رژيم طاغوت بوده‌اند.

اينان در سالهاي اخير با تجمع در اين گونه نشريات و  تحت عنوان فعاليت ادبي و هنري ، تهاجمي گسترده عليه ارزشهاي ديني و مباني انقلاب اسلامي را آغاز كرده‌اند و بر آنند بار ديگر فرهنگ مبتذل و ننگين غرب را در ايران رواج بخشند و فساد و تباهي را گسترش دهند.

مروري كوتاه بر نشريات ايشان نشان مي‌دهد كه تنها هدف اين ماه نامه‌هاي هنري و ادبي ! ترويج نيهيليسم غربي و رواج مباني تفكر غير ديني است. اينها اخيرأ به شيوه‌ها و شگرد هاي ضد اخلاقي‌اي چون چاپ عكسهاي تحريك كننده از زنان بد حجاب و عكسهاي بي حجاب از هنر پيشگان زن خارجي روي آورده‌اند2. برخي نيز گستاخي را بيشتر كرده و با برگزاري ميزگردها          و تشكيل «انجمن نويسندگان ايران » به سامان دهي دست نوعي تشكل سياسي براي «دفاع از آزادي بيان و قلم » پرداخته است. يكي از دست اندركاران اينگونه نشريات ، «آزادي بيان وقلم» را در «نبود هر گونه مانع و معيار اخلاقي» تعريف كرده است ، و به اين ترتيب خواهان از بين رفتن هر گونه معيار و ميزان اخلاقي و «آزادي مطلق» (بخوانيد آنارشيسم) شده است. اين در حالي است

كه تمامي افراد ، محافل و نشريات وابسته به جريانات شبه روشنفكري به گونه‌اي مداوم و پيگيرانه نظام اسلامي را متهم به استبداد و سانسور كرده و از آزادي به سبك غربي دفاع مي‌كنند.1



1 چون «آدينه »و«دنياي سخن» و «آرمان» و00

2 براي نمونه رجوع كنيد به «آرمان» ، دي ماه 69

1 به عنوان مثال به آدينه شماره 49 يا آدينه شماره 52 و يا آرمان شماره 1 مراجعه كنيد.


10,000 تومان