دانلود تحقیق درمورد قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست

دانلود تحقیق درمورد قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست

با دانلود تحقیق در مورد قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قوانين و مقررات حفاظت محيط زيست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:66 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيشگفتار:

در زمينه ارائه هر گونه كار تحقيقي مطلب اصلي يافتن منابع و رجوع به سازمانها و ادارات مرتبط براي جمع آوري مطالب است. متاسفانه در زمينه اين موضوع كار تحقيقي بسيار كمي انجام شده و منابع اندي وجود دارد و اين اساسي ترين مشكل بود.به هر حال با مراجعه به اداره حفاظت محيط زيست كرج و سازمان حفاظت محيط زيست و شهرداري كرج تا حدودي با منابع موجود آشناشدم. در ضمن به دانشگاه تربيت مدرس نيز مراجعه كردم براي استفاده از پايان نامه اي در همين زمينه.

در اين ميان كتابخانه سازمان حفاظت محيط زيست بسيار كمك مفيد و موثري بود و همكاري بسيار خوبي براي استفاده از كتابخانه داشتند.

علاوه بر اينها از مسئوولين محترم كتابخانه دانشكده حقوق علامه طباطبايي كمال تشكر را دارم. كه به محض مراجعه براي منابع و اطلاع از كمبود امكانات سريعاً به تهيه منابع موجود در اين زمينه و نيز 2 جلد مجموعه قوانين حفاظت محيط زيست ايران اقدام نمودند.

از استاد راهنما جناب دكتر موذن زادگان كه در راه انجام اين كار تحقيقي مرا راهنمايي نموده اند كمال تشكر را دارم.

10,000 تومان