دانلود تحقیق درمورد اهداف نهضت سواد آموزی

دانلود تحقیق درمورد اهداف نهضت سواد آموزی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد اهداف نهضت سواد آموزی

با دانلود تحقیق در مورد اهداف نهضت سواد آموزی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اهداف نهضت سواد آموزی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اهداف نهضت سواد آموزی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اهداف نهضت سواد آموزی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

نهضت سواد آموزي در روز هفتم دي ماه 1358 با فرمان حضرت امام خميني (ره ) بينانگذار جمهوري اسلامي ايران تشكيل شد. در متن پيام حضرت امام ( ره ) دو هدف ارزشمند و گرانسنگ تبيين شده است :

 

الف ) كوتاه مدت : آموزش خواندن و نوشتن به افراد محروم از نعمت ارزشمند سواد

 

ب ) بلند مدت : ارتقاء آگاهي و دانش بزرگسالان نوسواد در زمينه هاي مختلف و تبديل فرهنگ وابسته كشور به فرهنگ مستقل و خودكفا

سازمان نهضت سواد آموزي با اجراي طرح هاي مختلف از جمله طرح بسيج سواد آموزي توانست هدف كوتاه مدت فرمان تاريخي امام ( ره ) را در ربع قرن گذشته محقق نمايد و نرخ با سوادي كشور را در جمعيت 6 ساله و بالاتر از 5/47 در صد در سال 1355و85 درصد در سال 1380 افزايش دهد و در راستاي نيل به اهداف بلند مدت ، با شروع آموزشهاي توسعه ( آموزشهاي پس از سواد ) فصل جديدي از كتاب زرين انقلاب شكوهمند اسلامي رقم خورده و اكنون كه در صد قابل توجهي از افراد بزرگسال جامعه در گروه سني زير 45 سال (گروه مولد جامعه ) با سواد شده اند .

 

آموزشهاي توسعه در ابعاد مختلف فرهنگي مذهبي ، سياسي ، اقتصادي و اجتماعي با هدف كاربردي كردن سواد وبرنامه هاي پس از سوادآموزي ، اطلاعي رساني و آگاه سازي و آموزش حرفه اي درآمدزا به مورد اجرارگذاره شده است . مديريت نهضت  سواد آموزي استان اصفهان در مدت بيست وپنج سال فعاليت درخشان خود موفق شده نرخ با سوادي استان اصفهان را از 9/52 در صد در سال  1355و9/91درصددرسال 1381 افزايش دهد و مقام دوم رشد نرخ با سوادي كشور را به خود اختصاص دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر