دانلود تحقیق درمورد سيستم پرداخت حقوق

دانلود تحقیق درمورد سيستم پرداخت حقوق

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد سيستم پرداخت حقوق

با دانلود تحقیق در مورد سيستم پرداخت حقوق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم پرداخت حقوق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم پرداخت حقوق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم پرداخت حقوق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:42 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

هر مؤسسه ، سازمان ، اداره و شركت و هر جاي ديگري كه پرسنلي در اختيار دارد بدون استثنا با مساله اي به نام پرداخت حقوق به پرسنل تحت پوشش خود ، روبروست . علاوه بر اين ، سيستم پرداخت حقوق يك كار كاملاً تكراري است . به طوري كه در هر ماه و يا در هر بار كه حقوق پرداخت مي شود ، تعداد زيادي از ليست ها بايد تهيه گردند . اين كار نه تنها وقت گير است بلكه نيروي زيادي از افراد را به خود اختصاص مي دهد . كامپيوتر مي تواند در اين مورد و هر مورد ديگري كه امور تكراري متعددي دارد نقش بسيار مهمي ببازي كند و با ذخيره اطلاعات مربوط به پرداخت حقوق ، اين كار تكراري را به سهولت انجام دهد .

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر