دانلود تحقیق درمورد كارگاه بلوك زني

دانلود تحقیق درمورد كارگاه بلوك زني

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد كارگاه بلوك زني

با دانلود تحقیق در مورد كارگاه بلوك زني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارگاه بلوك زني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارگاه بلوك زني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارگاه بلوك زني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

.خلاصه مديريتي:

 

كارگاه بلوك زني نوين سازان در فروردين ماه  سال 1389 اغاز به كار خواهد نمود.محصول اصلي اين كارگاه توليد بلوك سقفي و بلوك ديواري سبك و ايمن كارگاه براي شروع كار احتياج به   1029200000 ريال  ريال سرمايه اوليه دوره برگشت سرمايه  2.8 سال پيش بيني شده است .

      اين بتن از تركيب سيمان ، ماسه ، آب و فــوم با درصـد هاي مختلـف ( بسـته به نياز) تشــكيل مي شـود  كه با يـك سري  دستگا ه هاي  مخصوص آماده مي گردد و مي توان از آن بصورت در جا و يا در قالبهاي مختلف استفاده نمود . از اين نوع بتن مي توان ، بتني با وزن مخصوص 300 الي 1600 كيلو گرم برمتر مكعب ساخت . ( بتن معمولي حدود 2400 كيلو گرم بر متر مكعب مي باشد)   ضمناً‌هر گونه نازك كاري براحتي روي آن قابل اجراست و چسبندگي بسيار خوبي با سيمان و گچ دارد.


گارگاه در شهر كوچكي درمنطقه فريدن  در 120 كيلومتري اصفهان واقع شده است .

زير بناي ساختمان عبارتست از زميني به مساحت 3000 متركه باندي به طول 1500 در ان احداث شده و يه اتاقك كوچك .

ساير تجهيزات و امكانات گارگاه عبارت است از :

 

ميكسر زميني

قالب سقفي

سيلو 80 تني

كارگاه داراي 4 كارگر ماهر در اين زمينه كاري  است. يه مهندس سازه اشنا به امور كار .

به دليل احساس صنعت ساختمان سازي  به توليد بلوك هاي سقفي سبك و با توجه به نبود چنين كارگاهي در حداقل 20كيلو متري اين كارگاه ودسترسي اسان به مواد اوليه مورد نياز اقدام به احداث اين كارگاه  كرده.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر