دانلود تحقیق درمورد سيليكوز

دانلود تحقیق درمورد سيليكوز

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سيليكوز

با دانلود تحقیق در مورد سيليكوز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيليكوز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيليكوز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيليكوز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

سيليكا چيست؟

سيليكا يك ماده معدني است كه تقريباًَ در هر سنگ و صخره اي وجود دارد. در حقيقت قسمت اصلي ماسه, شن, گرانيت و كوارتز ميباشد. 25% از پوسته زمين را سيليكا تشكيل مي‌دهد. سيليكا به سه فرم طبيعي وجود دارد ولي تنها در فرم كريستالين خود براي سلامتي مضر ميباشد.


سيليكوز چيست؟

سيليكوز يك بيماري ريوي است كه مي‌تواند كشنده باشد. اين بيماري در اثر استنشاق ذرات كوچك كريستالهاي سيليكا ايجاد مي‌شود. اين كريستالها كه اغلب از گرد و غبار هم كوچكترند و با چشم ديده نمي‌شوند در حين تنفس وارد ريه شده و منجر به التهاب و آسيب به بافت ريه مي‌گردند. در ابتدا ممكن است فرد علايمي نداشته باشد ولي به مرور زمان دچار تنگي نفس مي گردد. سيليكوز همچنين با ساير بيماريهاي ريوي از قبيل فيبروز ريه، أمفيزم، سل ريوي و سرطان ريه ارتباط دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر