دانلود تحقیق درمورد مفاهيم شبكه هاي Bluetooth

دانلود تحقیق درمورد مفاهيم شبكه هاي Bluetooth

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد مفاهيم شبكه هاي Bluetooth

با دانلود تحقیق در مورد مفاهيم شبكه هاي Bluetooth در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مفاهيم شبكه هاي Bluetooth را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مفاهيم شبكه هاي Bluetooth ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مفاهيم شبكه هاي Bluetooth

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

Bluetooth بلوتوث (Bluetooth) - شبكه هاي بي سيم صنعتي (Wireless)

با  دندان آبي Bluetooth ، تاريخچه ، مزايا و معايب اين فن آوري بي سيم بيشتر آشنا شويم وبلاگ فن آوري اطلاعات يزدصنعت IT در جهان از سال ۲۰۰۰ به بعد تحولات بسيارى را به خود ديده است. هر روزه مردم با يك تكنولوژى جديد روبه رو مى شوند و دنياى پيچيده و پيشرفته امروزى مردم را وادار به حركت مى كند. اما سرعت اين حركت به قدرى زياد است كه حتى متخصصين IT را هم به تعجب واداشته است. با ايجاد هر تكنولوژى مردم مشتاق شده تا با آن آشنا شوند ولى بلافاصله تكنولوژى پيشرفته ديگرى متولد مى شود. يكى از اين تكنولوژى ها، Bluetooth است كه به ارتباط بى سيم با برد كوتاه مربوط مى شود. تكنولوژي Bluetooth استانداردي است كه ارتباط بي سيم در فواصل كوتاه را براي گسترة وسيعي از ابزارها شامل كامپيوترهاي روميزي، Laptop، PDA، موبايل، دوربين ديجيتال، چاپگر، صفحه كليد و حتي موس را ممكن مي سازد. بيش از 250 ميليون ابزار Bluetooth در حال حاضر در دنيا استفاده مي شود و پيش بيني مي شود تا دو سال آينده اين تعداد به بيش از يك بيليون افزايش يابد.

اين تكنولوژى در تمام قطعات، وسائل الكترونيكى و ارتباطى كاربرد دارد و استفاده از آن تنها به شبكه ها و اينترنت مربوط نمى شود، به طورى كه امروزه حتى موس و كى بورد Bluetooth هم به بازار آمده است. اكثر كارشناسان و متخصصين كامپيوتر و شبكه اعتقاد دارند كه از  سال۲۰۰۴ پيشرفت هر چه بيشتر اين تكنولوژى خواهد بود. فرض كنيد در منزلتان از تكنولوژى Bluetooth استفاده مى كنيد و در حال چك كردن E-mailهاى خود از طريق تلفن همراه هستيد، در همان حال نامه اى از دوست خود دريافت مى كنيد. شما هم نامه او را از طريق Bluetooth به پرينتر كه به اين سيستم مجهز است ارسال كرده و يك پرينت از آن تهيه مى كنيد. در همين زمان تلويزيون هم مشغول پخش برنامه اى است كه بلافاصله تصوير را به مانيتور انتقال داده و توسط CD-Writer كه به تكنولوژى Bluetooth مجهز است تصاوير را روى CD ذخيره مى كند. اينها تنها برخى از موارد استفاده تكنولوژى Bluetooth در زندگى امروز است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر