دانلود تحقیق درمورد کوبیسم

دانلود تحقیق درمورد کوبیسم

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد کوبیسم

با دانلود تحقیق در مورد کوبیسم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کوبیسم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کوبیسم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کوبیسم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

کوبیسم

مقاله کوبيسم که کار مشترک آلبر گلز و ژان متسينگر است در مقايسه با مقاله " نقاشان کوبيسم" نوشته آپلينراز معروفيت کمتری برخوردار است .از علل اين امر ميتوان به آوازه و شهرت بيشتراين شاعر ، زيبايی نوشتار او و همچنين در دسترس بودن آن اشاره کرد .اما ترديدی وجود ندارد که مقاله "کوبيسم" از نظر مطرح نمودن آرا و افکار نقاشان اين مکتب وهمچنين ارائه منطقی تر فرضيه هنری دارای سنديت بيشتری  است.

          گلز و متسينگر در سال 1910 برای اولين بار يکديگر را ملاقات كردند. در اين زمان هر دوی آنها از زبان  تصويری جديدی که اولين جرقه های آن توسط پيکاسو و براک زده شده بود استفاده  می كردند . در سال 1911 در "سالن مستقلان" اتحادی بين گلز ، متسينگر ، لژه ، دلنه و لوفو کنيه به منظور ايجاد يک حرکت هنری خودآگاه شکل گرفت . اگر چه پيکاسو و براک از اين حرکت برکنار ماندند اما کوبيسم طی ماههای بعد بابرگزاری نمايشگاههای عمومی ، نوشتن مقالات و تبادل بی وقفه نظرات و انديشه ها در استوديوهایPuteaux  وCourbevoie   به رشد خود ادامه داد . برخلاف دو پايه گذار اين سبک که آثارشان از طبيعت  بی جان ، فضاهای داخلی کافه ها و استوديوها وآثار بدن لخت ارتباط آشکاری با مسائل اجتماعی نداشت ، اما ديگر اعضای گروه از جمله نقاشانی چون برادران ژاک ويون ، مارسل دوشان و ريموند دوشان – ويون موضوعات مدرن تری مانند شهرها و حومه صنعتی آنها را انتخاب می كردند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر