دانلود تحقیق درمورد رامسس دوم

دانلود تحقیق درمورد رامسس دوم

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد رامسس دوم

با دانلود تحقیق در مورد رامسس دوم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رامسس دوم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رامسس دوم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رامسس دوم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

رامسس دوم وقتي بعد از پدرش Sethos   بر تخت سلطنت نشست ، هنوز خيلي جوان بود. بعد از تا جگذاري ، بايد طرح هايي را به بزرگي آرزوهايش به اتمام ميرساند . او اهل شمال بود. جايي كه پايتختش Piramses را آن جا بنا كرد.هر چند ،هر دو قسمت مصر يعني شمال و جنوب را با مقبره هاي زيادي پوشاند. وي در Thebes ساختن چندين مقبره را ر عهده گرفت و آنها را به افتخار Amon پدر روحاني اش وقف كرد.

مطابق رسوم،مقبره او كه در دره سلاطين كنده شد،يكي از كارهاي ضروري بود.او در شرف رسيدن به پادشاهي بود كه ساختن House of milion of years of ousermatre Sepetere به عبارت ديگر ،معبد سلطنتي رامسس دوم ،را شروع كرد به Thebesthe-city در قلمرو Amon مي پيوند كه توسط Jean-Fracois Champollion در سال 1829 نامگذاري شد.

كار ساختمان سازي قبل از پايان دومين سال حكومت رامسس شروع شد و حدود بيست سال بعد درست قبل از اولين جشن Sovereign 's sed festival پايان يافت.اين بنياد زير قدرت دو نفر تحقق يافت.Penre كه اهل CoptosوAmenmone كه اهل Abydos بود،هر دو معمار در Thebes به خاك سپرده شدند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر