دانلود تحقیق درمورد رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام

دانلود تحقیق درمورد رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام

با دانلود تحقیق در مورد رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:67 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

ارزش و اهميت مطالعه دربارة رسول خدا (ص) و اهل بيت عليهم السلام و تربيت آنها، خصوصيات و فضيلتهايشان، ريشة عاطفي و احساسي ندارد، بلكه اجابت امري است كه از جانب پروردگار عالم هستي مطرح شده است.

زماني كه به محمدبن عبدالله (ص) وحي كرد كه بشريت را از تاريكي هاي كُفر و شرك برهاند و به سوي نور و ايمان و توحيد، هدايت كند و آنگاه كه اينچنين به رسول خود امر فرمود:

«براي چيزي اجر و پاداش قرار نمي دهم مگر دوست داشتن اهل بيت» اظهار ارادت و دوستي به معصومين (ع) كه در زندگي با دشواريها و سختي ها و شكنجه هاي فراوان مواجه شدند و صبر پيشه كردند و راز نگه داشتند و جان در طبق اخلاص نهادند، لازم بوده و هست.

در راستاي آشنايي با زندگي حضرات معصومين (ع)، به ياري حضرت دوست زندگاني امام دهم حضرت علي النقي را هر چند مختصر بررسي مي نماييم.

مشخصات معصوم دوازدهم:

امام دهم، حضرت هادي عليه السلام

نام:                         امام علي (ع)

القاب معروف:             هادي، نقي (ع)

كنيه:                        ابوالحسن سوم (ع)

پدر و مادر:                امام جواد (ع) ، سمانه (س)

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر