دانلود تحقیق درمورد سوخت رسانی انژکتوری

دانلود تحقیق درمورد سوخت رسانی انژکتوری

0 2k
دانلود تحقیق درمورد سوخت رسانی انژکتوری

با دانلود تحقیق در مورد سوخت رسانی انژکتوری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سوخت رسانی انژکتوری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سوخت رسانی انژکتوری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سوخت رسانی انژکتوری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

برای تشریح این بخش فقط به تفاوتهای آن با سیستم کاربراتوری می پردازیم. در سیستم انژکتوری پمپ بنزین حتما الکتریکی بوده و دیگر قطعات توضیح داده شده غیر از کاربراتور با همان وظایف وجود دارند اما کاربراتور حذف گردیده و سیستم تزریق سوخت(انژکتوری)جای آنرا گرفته است. در یک نگاه ساده می توان گفت که سیستم سوخت رسانی انژکتوری از باک شروع شده سپس یک پمپ بنزین الکتریکی قرار گرفته ،بعد فیلتر سوخت و سوخت که با فشار از فیلتر گذشته و وارد ریل سوخت می گردد. برای راحتی در درک مطالب،قطعات بکار رفته در سیستم انژکتوری را جداگانه بررسی می نماییم.

 

۱-حس کننده ها(سنسورها):

تشکیل شده از قطعات حساسی که هر کدام به طور جداگانه در یک قسمت از خودرو قرار گرفته و اطلاعات مورد نیاز مانند:دمای آب یا سرعت خودرو و ...را به CUE  می فرستند.

 

۲-واحد کنترل الکترونیکی (مغز خودرو یا ECU ):

این بخش در اصل مغز خودرو بوده که اطلاعات را از سنسورها گرفته و پردازش می نماید.

سپس دستور های اجرایی را به عملکرد های مختلف صادر می کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر