دانلود تحقیق درمورد نظریه داروین

دانلود تحقیق درمورد نظریه داروین

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نظریه داروین

با دانلود تحقیق در مورد نظریه داروین در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نظریه داروین را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نظریه داروین ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نظریه داروین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

نظریه داروین:
طرفداران این نظریه می خواستند وجود موجودات زنده را با این دیدگاه توجیه کنند؛ متاسفانه این نظریه در میان مردم گسترش پیدا کرد؛ عده ی زیادی با حسن نیت و به گمان اینکه این نظریه یک دیدگاه علمی است، در پی گسترش آن تلاش های فراوانی نمودند؛ عده ی دیگری نیز به دلیل موافق بودن این نظریه با خواهشات نفسانی شان با نیت های شوم و نادرست درصدد گسترش آن برآمدند.
این نظریه تمام ادیانی را که پیرامون آفرینش انسان سخن گفته اند، تکذیب می کند و مستمسکی برای مخالفان ادیان الهی و آسمانی به حساب می آید و اینگونه آنان با توسل به این نظریه توانستند بسیاری از انسان ها را فریب دهند.


این نظریه چه می گوید؟
این نظریه می گوید: اصل انسان و تمام موجودات زنده از یک حیوان بسیار ریز و کوچک شروع می شود و این حیوان کوچک از آب به وجود آمده است؛ نسل این حیوان در اثر تحولات و تغییراتی که با گذشت زمان به خود دیده است؛ تغییر شکل داده تا اینکه به حالت موجود و صورت فعلی درآمده است و ویژگی ها و صفات بدست آمده ی این نسل، به نسل های بعدی منتقل شده و با گذشت میلیون ها سال این خصوصیات ریز و پست به خصوصیات والا و مترقی تبدیل شده و تغییر و تحولاتی که محیط در آنها ایجاد نموده است، آن را به صورت انسان امروزی در آورده است.


این نظریه بر چه پایه ای استوار است؟
1-
 این نظریه بر مشاهداتی مبتنی است که در حفره های زیر زمینی در زمان داروین متحقق گردید؛ پژوهشگران مشاهده کردند که در طبقات قدیمی زمین موجودات ابتدایی و ساده ای وجود دارد و در طبقات بعدی آن، موجودات پیشرفته تری هستند و به همین ترتیب در طبقات بعدی نیز موجودات پیشرفته تری بسر می برند؛ با توجه به این مشاهدات، داروین به این نتیجه رسید که: " موجودات و حیوانات مترقی و پیشرفته ی کنونی به تدریج از موجودات زنده و حیوانات ابتدایی به وجود آمده اند."


2- 
نظریه داروین متکی به چیزی است که در زمان داروین شهرت داشت و آن اینکه جنین کلیه حیوانات در ابتدا شبیه همدیگر هستند و این تشابه و همسانی حکایت از آن دارد که اصل موجودات یکی است همانگونه که جنین آن ها یکی است و این تغییر و تحولات در موجودات در روی زمین به وقوع پیوسته همانگونه که در داخل رحم موجودات زنده دچار تغییر و تحول می شدند.

3- همچنین وجود آپاندیس (روده ی کور) در انسان، دلیلی است بر اینکه آن را از میمون به ارث برده است؛ اما این عضو در انسان پیشرفت نکرده است؛ به همین خاطر هیچ کاری انجام نمی دهد؛ حال اینکه این آپاندیس در زندگی میمون ها کار خودش را انجام می دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر