دانلود تحقیق درمورد 22 بهمن

دانلود تحقیق درمورد 22 بهمن

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد 22 بهمن

با دانلود تحقیق در مورد 22 بهمن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق 22 بهمن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق 22 بهمن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد 22 بهمن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:

بهمن

 

در تاريخ روزهايي هستند كه جزء تاريخ ايران شده اند. 22 بهمن و سقوط 2500 سال شاهنشاهي قطعاً از بزرگترين روزهايي است كه هيچ گاه از حافظه ي تاريخ ايران محو نخواهد شد.

*******************

آنها كه وقايع تاريخي را در ظرف زماني خود بررسي نمي كنند، به خود و تاريخ ظلم مي نمايند. طبعاً كساني هستند كه از روند مسائل بعد از انقلاب دل خوشي ندارند.كساني هستند كه معتقدند انقلاب از مسير خود خارج شده است. و دهها مسئله ي ديگر. اما هيچكدام از اينها نمي توانند واقعه ي تاريخي 22 بهمن را با شرايط امروز بررسي كنند.

*******************

فراموش نكنيم واقعه ي پيروزي انقلاب و سقوط شاه، در 22 بهمن ماه بزرگترين افتخار مردم ايران بود. واقعاً در آن دوران جنگ سرد باور نكردني بود. اگر كسي امروز بدلايل مشكلات، اصل آن حركت تاريخي را نفي كند، به تاريخ ايران و نسل آن دوران توهين كرده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر