دانلود تحقیق درمورد وقوع جنگ و بمباران هوايي و موشكي

دانلود تحقیق درمورد وقوع جنگ و بمباران هوايي و موشكي

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد وقوع جنگ و بمباران هوايي و موشكي

با دانلود تحقیق در مورد وقوع جنگ و بمباران هوايي و موشكي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق وقوع جنگ و بمباران هوايي و موشكي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق وقوع جنگ و بمباران هوايي و موشكي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد وقوع جنگ و بمباران هوايي و موشكي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:54 صفحه

قسمتی از فایل:

وقوع جنگ در يك منطقه و مسائلي كه از نظر اقتصادي و انساني بوجود مي‌آورد، در اين مقوله مورد توجه مي‌باشد، زيرا عوارض جنگ دو جنبه دارد كه يكي به صورت حاد بوده كه كنترل و درمان آسيب را فوراً طلب مي‌كند و دوم عوارض و پيامدهاي جنگ كه گريبانگير جامعه مي‌باشد.

در موقع بروز جنگ علاوه بر مناطق جنگي و افرادي كه به صورت نظامي و غيرنظامي در جبهه رودرروي دشمن قرار دارند و متحمل آسيب‌هاي جنگي مي‌شوند، افراد و تاسيسات و اماكني كه دور از منطقه جنگي هستند، از آسيب‌هاي جنگي در امام نبستند و سلاح‌هاي جنگي با قدرت تخريبي زياد تا هزاران كيلومتر دورتر از مناطق جنگي را در معرض تخريب و خطرات جنگي قرار مي‌دهد.

در مواقع جتگ مسائل زير مورد توجه است:

1.    آسيب‌جسمي: كه شامل شكستگي، زخمي شدن، خونريزي و جراحات جسمي است.

2.    آسيب‌ رواني: كه شامل از دست دادن افراد نزديك مانند پدر و مادر و فرزند و يا وسايل و امكانات مادي است.

3.    آسيب اقتصادي: كه شامل ويراني و تباهي تاسيسات، كارخانجات، جاده‌ها، راه‌هاي ارتباطي، آلودگي‌هاي محيطي، آتش‌سوزي‌ها و.... مطرح مي‌باشد.

4.    آسيب اجتماعي: كه شامل اختلال در زندگي طبيعي و بروز محدوديت‌ها واعزام افراد به مناطق جنگي و در حالت استرس و وحشت و اضطراب بودن جامعه مي‌باشد و مشكلات تطابق با شرايط جديد مطرح است.

در واقع مانور جنگي فرضي است كه به منظور آمادگي رزمي و چگونگي مقابله نمودن مطرح است. در مورد كمك‌هاي اوليه بايستي در مناطق جنگي و غيرجنگي كه در معرض خطر مي‌باشد، هميشه افرادي به عنوان امدادگر وجود داشته باشند كه به محض بروز خطر و آسيب به كمك افراد آسيب‌ديده شتافته و سريعاً افراد مصدوم را به نقاط امن انتقال دهند. اقداماتي كه امدادگر به محض برخورد با مصدوم و فرد آسيب ديده بايد انجام دهد، توجه به كلمه «رتم» است كه (ر) مخفف باز بودن راه تنفس، (ت) يعني دادن تنفس مصنوعي و (م) يعني انجام ماساژ قلبي مي‌باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر