دانلود مقاله درمورد چند همسري

دانلود مقاله درمورد چند همسري

0 1.8k
دانلود مقاله درمورد چند همسري

با دانلود مقاله در مورد چند همسري در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله چند همسري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله چند همسري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد چند همسري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

چند همسري مردان

تعدد زوجات يا چند همسري از جمله حقوقي است كه از يك سو امتيازی براي مرد و از سوي ديگر حقي براي زنان جامعه به شمار مي‌آيد.اقسام زناشويي از نظر تعدادجوامع انساني در طول تاريخ شاهد چهار نوع ازدواج بوده است كه دو نوع آن از بین رفته ودو نوع ديگر آن مقبول ورايج شده است.

1. تك همسري: مطلوب‌ترين وطبيعي‌ترين شكل ازدواج تك همسري است، چرا كه در آن هر يك از زن و شوهر احساسات، منافع معنوي وبهره‌مندي جنسي فرد مقابل را مختص خود مي‌داند وبا آن يكپارچگي، وحدت و انسجام خانواده حفظ مي‌شود. در قرآن كريم از خانواده های تك همسري حضرت آدم، حضرت موسي، حضرت نوح، حضرت لوط سخن به ميان آمده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر