دانلود تحقیق درمورد بزرگ ترين دشمن طبيعت

دانلود تحقیق درمورد بزرگ ترين دشمن طبيعت

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد بزرگ ترين دشمن طبيعت

با دانلود تحقیق در مورد بزرگ ترين دشمن طبيعت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بزرگ ترين دشمن طبيعت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بزرگ ترين دشمن طبيعت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بزرگ ترين دشمن طبيعت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

آلودگي شكل هاي متنوع و گوناگوني دارد. هر كدام از اين اشكال به نوعي زندگي ما را تهديد مي كنند. زندگي براي هر انساني تنها در محيط زيست سالم معنا پيدا مي كند. ما براي زندگي كردن نياز به هواي سالم، تنفس سالم و طبيعت سالم داريم. سلامت محيط زيست تنها براي انسان لذت بخش نيست، بلكه هر موجود زنده اي را هم كه به جنب و جوش در طبيعت مشغول است به خود جذب مي كند، اما امروز بشر نسبت به فروپاشي و  آلودگي محيط زيست نگران است؛ درختان سطح شهر روز به روز بريده مي شوند، جنگل ها مي سوزند، در شهري مثل تهران دود ناشي از كارخانه  ها و اتومبيل ها، رنگ آبي و زيباي آسمان را عوض كرده و گاهي به خاطر آلودگي هوا مدارس تعطيل مي شوند. به همين دليل، گاهي از قلب شهر بيرون مي زنيم و به دل طبيعت پناه مي بريم، اما باز هم انسان به عنوان بزرگ ترين دشمن طبيعت، طبيعت را از دل طبيعت مي ربايد!

ريختن زباله در آب هاي روان، شكستن شاخه هاي درخت و آتش روشن كردن در كنار درختان و هزاران هزار مورد ديگر، از جمله كارهايي هستند كه بشر با طبيعت مي كند. شايد گوشه هايي از اين موارد به هر كدام از ما اين امكان را بدهد تا كم تر به طبيعت آسيب برسانيم.

آلودگي ناشي از مواد راديواكتيو

هر چند تكنولوژي هسته اي تنها در اختيار چند كشور محدود در جهان است و اين كشورها از گسترش آن جلوگيري مي كنند، اما زباله هاي توليد شده در نيروگاه هاي هسته اي و مواد باقي مانده از فعاليت هاي هسته اي، مثل آب سنگين يا گازهاي توليد شده در رآكتورهاي هسته اي و چرخه هاي آب خنك كننده رآكتورها، از عوامل مهم آلودگي محيط زيست به مواد هسته اي هستند. مكان هايي كه بتوان زباله هاي اتمي را در آن ها دفن كرد، بايد بسيار دور از دست رس موجودات زنده باشند تا تشعشعات ايزوتوپ هاي راديواكتيو باعث ايجاد بيماري هاي خاص و به ويژه سرطان نشود. چنين مكان هايي بسيار سخت پيدا مي شوند، زيرا اين مكان ها بايد حتي از سرچشمه رودهايي كه كيلومترها بعد آب آن ها مورد مصرفي پيدا مي كند نيز دور باشد. نقاطي از سيبري و صحراي افريقا براي اين منظور مناسب اند!

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر