دانلود تحقیق درمورد بيماريهاى خاص

دانلود تحقیق درمورد بيماريهاى خاص

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد بيماريهاى خاص

با دانلود تحقیق در مورد بيماريهاى خاص در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بيماريهاى خاص را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بيماريهاى خاص ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بيماريهاى خاص

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 

1- تشكبل كميته هاى استانى بيماريهاى خاص در استانهاى مختلف

كميته هاى استانى بيماريهاى خاص براساس پيشنهاد بنياد امور بيماريهاى خاص و تصويب هيات وزيران به رياست معاونين سياسى امنيتى استانداريها در تمامى استانها تشكيل شده است .

كميته هاى استانى بيماريهاى خاص با عضويت مديران ارشد نهادها و سازمانهاى مرتبط با امور بيماران و همچنين افراد خير و انجمن هاى صنفى و حمايتى، هماهنگى، ساماندهى ونظارت بر ارائه خدمات به بيماران خاص در سطح استان را برعهده دارند.

2- تشكيل كميته هاى بيماريهاى خاص در شهرستانها به رياست فرمانداران

3- تلاش براى افزايش منابع، اعتبارات و بودجه هاى دولتى مربوط به بيماريهاى خاص

4- ارائه طرح ملى پيشگيرى از تالاسم

5- ارائه طرح درمان رايگان بيماران تالاسمى و هموفيلى

  6- گسترش و تكميل و تجهيز مراكز دياليز، تالاسمى، هموفيلى و ديابت در نقاط مختلف كشور 

  در سال 1375 حدود 180 مركز درمانى بيماريهاى خاص در كشور وجود داشته كه با تاسيس و تلاش بنياد امور بيماريهاى خاص در پايان سال 79 تعداد مراكز درمانى بيماريهاى خاص به حدود 380 مركز رسيده است كه بنياد امور بيماريهاى خاص در تكميل وتجهيز و راه اندازى 150 مركز به طور مستقيم مشاركت داشته و باقى مراكز نيز بصورت غير مستقيم از كمكهاى اين بنياد بهره مند شده اند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر