دانلود تحقیق درمورد تأسیسات ساختمان

دانلود تحقیق درمورد تأسیسات ساختمان

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد تأسیسات ساختمان

با دانلود تحقیق در مورد تأسیسات ساختمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تأسیسات ساختمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تأسیسات ساختمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تأسیسات ساختمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

تاسیسات از رشته هایی است که عمومیت آن بسیار گسترش یافته اگر بخواهیم راحت صحبت کنیم نقش تاسیسات همان نقش عوامل پشت صحنه را در یک فیلم سینمائی بازی می کند .
وقتی اتاق ها را گرم و لامپ های آن را روشن می بینیم به راحتی نمی توان ذهن را به سمت تاسیسات گرمائی آن ساختمان یا نیروگاه های عظیم که لامپ ها را برای ما روشن می کند حرکت داد .
برای این رشته به یک ساختمان اشاره می کنیم که با توجه به ساخت ساختمان ، تعداد اتاق ها ، ساختمان های کناری یا باز بودن محیط اطراف ساختمان ، تعداد طبقات و عوامل دیگر می تواند طراحی شود .
بر همین مبنا هنر جویان این رشته در طی د وران تحصیل با طرح ، محاسبه ، اجرا ، راه اندازی سرویس و نگهداری تاسیسات بهداشت ، تاسیسات گرمایی ، تاسیسات گاز رسانی ساختمان های مسکونی و راه اندازی و سرویس و تعمیر دستگاههای سرد کننده خانگی و تجاری ، نقشه خوانی و نقشه کشی تاسیسات بهداشتی ، حرارتی ،گاز رسانی و برودتی آشنا می شوند .


درس های رشته :

 

سال دوم

رديف

نام درس

نظري

عملي

1

آمادگی دفاعی

2

0

2

ادبیات فارسی (2)

2

0

3

تاسیسات بهداشتی

1

2

4

تاسیسات بهداشتی ساختمان

4

0

5

تربیت بدنی (2)

0

1

6

تعلیمات دینی و قرآن(2)

6,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر