دانلود تحقیق درمورد اعجاز قرآن در فیزیک

دانلود تحقیق درمورد اعجاز قرآن در فیزیک

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد اعجاز قرآن در فیزیک

با دانلود تحقیق در مورد اعجاز قرآن در فیزیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اعجاز قرآن در فیزیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اعجاز قرآن در فیزیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اعجاز قرآن در فیزیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

در ابتدا  باید توجه داشت این مطالب علمی 1400 سال پیش بیان شده است.

 1- خلق جهان

خلق جهان بدین ترتیب در قرآن کریم بیان می شود: (سوره انعام : 101)(منبع شماره 1)

بَدِیعُ السّمواتِ وَ الاَرض....

اوست پدیدآورنده آسمانها و زمین....

 مطلب بالا با اطلاعات علمی نوین کاملا هماهنگی دارد ، آخرین اطلاعات و کشفیات بدست آمده در زمینه فیزیک و نجوم تأیید کننده این مطلب می باشد که جهان با تمام بزرگی و قدمت فراوان از یک انفجار بزرگ به وجود آمده اند (تئوری بیگ بَنگ  big bang)

تئوری بیگ بَنگ بیان می کند که جهان از انفجار بزرگ و عظیم یک نقطه تقریبا در 15 میلیارد سال پیش به وجود آمده است. تئوری بیگ بَنگ امروزه به عنوان تنها جواب علمی پیدایش جهان در تمامی محافل علمی به کار می رود. تا قبل از انفجار بزرگ امکان وجود هیچ چیز نبوده که بتوان آن را ماده نامید وماده ، انرژی و زمان وجود نداشته اند که بتوان به وسیله فیزیک و متافیزک تجزیه و تحلیل کرد،این در فیزیک به عنوان هیچ چیز نامیده میشود، در این چنین فضایی به ناگاه ماده انرژی و زمان به وجود می آید؛ این مطلب علمی که به تازگی علم بشر به آن دست پیدا کرده است 1400 سال پیش در قرآن کریم بیان شده است.

 2- بزرگ شدن جهان

14 قرن پیش زمانی که نجوم و ستاره شناسی دارای مطالب چندانی نبود بزرگ شدن جهان و رشد آن در همه ابعاد بدین شکل در قرآن بیان می شود.

وَالسَّماءَ بَنَینهَا بِأَ ییدٍ وَ إنَّا لَمُوسِعُونَ (سوره الذّاریات-47)(منبع شماره 2)

و ما آسمان را به قدرت واسعه بنا نهادیم و ما آن را یگانه وسعت بخشنده ی خلقت هستیم.

And We did build the sky with the Embracing Power and We are The Only Expander of the Creation.

کلمه آسمان در بیشتر قسمتهای قرآن کریم به عنوان کهکشان هم مورد استفاده قرار می گیرد. در این آیه بیان می شود که کهکشانها و جهان همواره در حال بزرگ شدن و وسعت پیدا کردن می باشد، این مطلب هم در اوایل قرن20 به اثبات رسید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر