دانلود تحقیق درمورد كليد پريز

دانلود تحقیق درمورد كليد پريز

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد كليد پريز

با دانلود تحقیق در مورد كليد پريز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كليد پريز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كليد پريز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كليد پريز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

نمای تک خطی :تک پل

وسایل مورد نیاز :

هلدور کلید تک پل- فاز متر سیم چین انبر دست سیم-فیوز جعبه تقسیم قوطی

توضیحات:ایتدا از دو سیم فاز و نول انشعاب گرفته و بعد سیم فاز را از ورودی فیوز رد می کنیم بعد از خروجی فیوز سیم فاز را به ورودی جعبه تقسیم رد می کنیم و آن را به ورودی کلید تک پل وصل می کنیم و یک سیم از خروجی آن گرفته و بعد به جعبه تقسیم برده و بعد از آنجا هم آنرا به سمت هلدر می بریم و بعد سیم نول را مستقیم به جعبه تقسیم می بریم و بعد از آنجا می بریم سمت هلدر و بعد لامپ را به آن وصل می کنیم.

2-کید دو پل شماره 2

وسایل مورد نیاز:

1هلدر دو پل-فازمتر-سیم چین انبر دست لامپ فیوز جعبه تقسیم-قوطی

توضیح نصب:ابتدا از دو سیم فاز و نول انشعاب گرفته و بعد سیم فاز را از ورودی فیوز رد می کنیم و بعد از خروجی آن به ورودی جعبه تقسیم وارد می کنیم و آن را مستقیم می بریم به کنتاک قرمز رگ وصل می کنیم و بعد دو رشته سیم از فاز انشعاب می گیریم و می بریم به جعبه تقسیم و از آنجا می بریم به سمت لامپها و بعد سیم نول را مستقیم می بریم به جعبه تقسیم یک رشته از آن را به هلدر اول و یک رشته از آن را به هلدر دیگر وصل می کنیم .

نمای حقیقی:کلید دو پل

نمای تک خطی :کلید دو پل

3-کلید تبدیل

وسایل مورد نیاز :

فیوز-لامپ هلدر-کلید تبدیل فاز متر سیم چین انبر دست- سیم- جعبه تقسیم- قوطی

توضیح نصب:ابتدا از دو سیم فاز ونول انشعاب گرفته و آن وقت سیم فاز را از فیوز رد کرده و به جعبه تقسیم آورده و از آنجا وصل می کنیم به کنتاک مشترک و دو عدد کنتاکتر غیر مشترک کلید تبدیل روبه رویی وصل می کنیم و از کنتاکتور مشترک قرمز رنگ یک سیم می گیریم و می بریم به سمت و سیم نول را مستقیم آورده و به جعبه تقسیم و از آنجا به سمت لامپ .

4-کلید صلیب

وسایل مورد نیاز:کلید تبدیل-کلید صلیب-هلدر –لامپ-فاز متر-جعبه تقسیم-سیم چین-دم باریک-فیوز-سیم-قوطی

توضیحات نصب:

ابتدا از دو سیم فاز و نول انشعاب می گیریم و بعد فاز را مستقیم وارد فیوز می کنیم و بعد وارد جعبه تقسیم می کنیم و بعد آنرا به کنتاکت اصلی یا مشترک کلید تبدیل وصل می کنیم و دو کنتاکت دیگر آن دو سیم کنتاکت کلید صلیب وصل می کنیم و بعد از دو کنتاکت دیگر صلیب از کنتاکت اصلی فاز را می بریم سمت لامپ ونول را مستقیم داخل جعبه تقسیم و بعد به سمت لامپ می بریم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر