دانلود تحقیق درمورد زمين

دانلود تحقیق درمورد زمين

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد زمين

با دانلود تحقیق در مورد زمين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زمين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زمين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زمين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:58 صفحه

قسمتی از فایل:

زمين :

سالها پيش مردم فكر مي كردند كه زمين مسطح است . ملواناني كه در دريا مسافرت مي كردند ، از اين مي ترسيدند كه از لبة دريا به پايين بيفتند ! اما اكنون مي دانيم كه زمين مانند يك توپ ، گرد است . اين شكل گرد را كره مي ناميم . وقتي كشتيها به تدريج ، در افق ديد ما ظاهر مي شوند ، مي توانيم ببينيم يا بفهميم كه زمين گرد است . فضانوردان چندين بار از كرة زمين در فضا عكس گرفته اند . ما شكل زمين را مي‌دانيم؛ اما دربارة داخل زمين ، معلومات ما اندك است . مي دانيم كه خارج زمين به وسيلة پوسته‌اي صخره‌اي پوشيده شده است . پوستة صخره اي ، «پوسته زمين» ناميده مي شود . اين پوسته ، همچنين از زير اقيانوسها و درياها عبور مي كند . منطقة زير پوسته خيلي داغ است ؛ ميزان دما به اندازه‌اي است كه سنگها و صخره ، به شكل مايع و روان مي باشند .

زميني كه ما در آن زندگي مي كنيم از صخره پوشيده شده است ؛ در بيشتر مكانها ؛ اين صخره ها به وسيلة خاك و گياه پوشيده شده اند . ما صخره ها را در بيابانها ، كوهها و كنار دريا ، مي توانيم ببينيم . جريان رودخانه ها بر دره ها اثر گذاشته و آنها را عميق‌تر مي كنند . صخره هايي با رنگهاي مختلف در كنار اين دره ها ديده مي شوند . ما همچنين مي توانيم صخره ها را هنگامي كه معادن براي ساختن جاده ها و راه آهن حفر يا بريده مي شوند نيز ديده مي شوند . ما از صخره ها به روشهايي گوناگون استفاده مي كنيم : منبع فلزات ، زغال سنگ و نفت ، صخره ها هستند ، بسياري ساختمانها از صخره ها ساخته مي شوند . سنگهاي قبر ، لوحه‌هاي يادبود و بيشتر مجسمه ها از صخره ها به دست مي آيند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر