دانلود تحقیق درمورد شناخت و تحليل ساختار سازماني وضع موجود

دانلود تحقیق درمورد شناخت و تحليل ساختار سازماني وضع موجود

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد شناخت و تحليل ساختار سازماني وضع موجود

با دانلود تحقیق در مورد شناخت و تحليل ساختار سازماني وضع موجود در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شناخت و تحليل ساختار سازماني وضع موجود را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شناخت و تحليل ساختار سازماني وضع موجود ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شناخت و تحليل ساختار سازماني وضع موجود

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:76 صفحه

قسمتی از فایل:

شناخت وتحليل ساختار سازماني وضع موجود

همانطور كه ملاحظه ميشود كل شركت به دو بخش توليدي و غير توليدي تقسيم شده است كه هر دو بخش مستقيماتحت نظر مديريت عامل مي‌باشند بخش توليدي از قسمتهايي نظير تاسيسات ، تعميرات و نگهداري ، كنترل كيفيت و بخش غير توليدي  از قسمتهاي تداركات، امور مالي، وامور بازرگاني واداري تشكيل شده است .

در طراحي مجدد ساختار سازماني با توجه به الزامات موجود مجموعه بخش توليدي خود بايد به سه قسمت عمده تفكيك شود . كه اين سه بخش عبارتند از :

بخش توليد اكسل پيكان

بخش توليد اكسل پژو

بخش توليد كرانويل پينيون

چارت جديد به اين دليل بوجود آمده است كه هر يك از اين محصولات با توجه به خصوصيات فيزيكي و تكنولوژي ساخت از يكديگر متفاوت بودند و نياز منديهاي خاص خود را دارد كه با توجه به اين موضوع مديريت واحد آنها اشكالاتي را در عمل بوجود مي‌آورد كه لزوم تغيير در ساختار سازماني را ايجاب مي‌كرد .

 

شناخت وتحليل منظور ، خط مشي واهداف كيفي وضع موجود

 

شناخت و تحليل منظور، خط مشي و اهداف كيفي وضع موجود

 در زمينة شناخت و تحليل خط مشي و اهداف كيفي و منظور هاي سازماني در شركت صنعتي محورسازان ايران خودرو مي توان به برخي نكات اشاره نمود .

1 ـ رسالت و اهداف سازمان با توجه به وضع موجود شركت كاملاً‌ مناسب به نظر      مي رسد تنها نكته اي كه دراين بند از خط مشي كيفي سازمان مورد توجه واقع نشده گسترش فعاليتهاي شركت در زمينة توسعة محصولات جديد و گسترش فعاليتهاي شركت غير از زمينة توليد اكسل خودروهاي بنزيني مي باشد كه با توجه به توان بالقوة شركت براي حصول اين امر رسيدن به آن دور از دسترس نيست يعني شركت مي تواند محصولاي غير از اكسل نيز توليد نمايد و روانه بازار كند و سازمان را هر چه بيشتر و بهتر توسعه دهد .

2 ـ در زمينة ديدگاه شركت كه در بند دوم خط مشي و اهداف ذكر شده است طرح سعي كرده است كه بر اساس مدل TQM دكتر اوكلند با تاكيد بر تعهد مديران شركت ، عزم و ارادة مديران شركت را در بسط و توسعة فرهنگ كيفيت كه در آن جابه نام فرهنگ بهبود مستمر و پيش گيري از عيوب ياد شده بيان كند و آنرا در كلية سطوح و فرآيندهاي سازمان بسط داده است .

3 ـ در زمينة بحث از روش شركت ناظم خط مشي سازمان با تاكيد بر آموزش كاركنان در جهت تقويت روحية تعهد گرايي و جلب مشاركت آنان در حقيقت بر اين جملة معروف دكتر (( ايشي كاوا )) تاكيد كرده كه : كيفيت با آموزش شروع مي شود و با آموزش ختم مي شود و اين امر را مبناي انجام صحيح امور دانسته در تمام سطوح سازماني دانسته است كه اين امر بدون وجود فضاي مناسب و روابط كاري صميمانه در بين سطوح مختلف سازمان امكان پذير نيست و اين امر هم بايستي با آموزش كاركنان تامين شود كه اين نشانگر يك چرخة مناسب در جهت انجام صحيح امور در تمامي سطوح مي باشد .

4 ـ سازما الگي خود را در نظام مديريت كيفيت بر اساس الزامات و بايدهاي دو استاندارد ISO /TS 16949 , ISO 9001-200  بنا نهاده است و تمامي كاركنان خود را با احترام متعهد به اجراي الزامات مندرج در اين استانداردهاي سيستم كيفيت كه در نظام كيفيت شركت آمده كرده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر