دانلود تحقیق درمورد نرم افزار poser

دانلود تحقیق درمورد نرم افزار poser

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد نرم افزار poser

با دانلود تحقیق در مورد نرم افزار poser در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نرم افزار poser را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نرم افزار poser ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نرم افزار poser

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:227 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل اول poser 5  

 

. اگر شما قبلا" از poser  هيچگاه استفاده نکرده ايد به شما خوش آمد ميگوئيم ! آيا شما در حال ارتقا از يک نسخه قبلي poser  به نسخه جديد آن ميباشيد . باز هم خوش آمديد  !  poser 5  نخستين ابزار طراحي وانيميشن سازي کاراکترهاي سه بعدي ميباشد . هنرمندان و انيميشن کارها ميتوانند صحنه هاي سه بعدي از مجموعه هاي گوناگون شامل مدلهاي حيواني و انساني سه بعدي حاضر و آماده  براي رابط هاي بصري مربوطه استفاده نمايند . poser5  اين امکان را به شما ميدهد تا تصاوير مربوط به صورت را براي خلق يک تصوير صورت سه بعدي واقعي   ايجاد نمائيد و يا موهاي ريشه دار واقعي را برويانيد و همچنين اشياي مربوط به لباسهاي پويا براي افزودن واقعيتهاي شگفت انگيز به صحنه هايتان. شما ميتوانيد انيميشن هاي پويا و ايستا را ايجا نمائيد و به سرعت براي استفاده د ر وب چاپ و پروژه هاي ويدئويي فيلم هاي انيميشني توليد نمائيد . شما ميتوانيد اشکال را  بعنوان اشيا سه بعدي براي جان دادن به صحنه هاي خلق شده در ديگر برنامه هاي کاربردي  صادر نمائيد .   تازه کار هاي سه بعدي و هنرمندان حرفه ايي ميتوانند از poser  براي ايجاد نتايج بديع و شگفت آور استفاده نمايند !

 

در poser5  جه اجزاي جديدي وجو دارد ؟

poser 5  با اجزاي جديد زير بار گذاري ميشود :

 

خانه مواد

خانه مواد poser 5  اين اجازه را به شما ميدهد تا مواد را بااستفاده از سايه رنگ زن ها ايجاد نمائيد . سايه رنگ زنها ترکيباتي از يک يا چند ره ميباشند که هريک از آنها يک حالت از ماده نهايي را کنترل ميکند . سايه رنگ زن هاي رويه ايي رابا موتور جديد رندرينگ   FireFly ترکيب کنيد و نتايج مهيج واقعي را ايجاد نمائيد . لطفا " براي اطلاعات بيشتر در زمينه خانه مواد  به بخش 8 " مواد " صفحه 303 و براي اطلاعات بيشتر در زمينه کتابخانه به " کتاخانه ها " مراجعه نمائيد .

 

 

خانه صورت

 

صورتي را به شکل واقعي و به صورت يک سر سه بعدي با استفده از خانه صورت ترسيم نمائيد . poser 5  اين کار را با استفاده از دو عکس ( جلو و کنار ) از صورتي که شما ميخواهيد آن را ترسيم نمائيد . و يک شيي سر پيش زمينه که ميتواند مطابق با عکس ها اصلاح و تغيير يابد . شما همچنين ميتوانيد ايجاد کنيد يا تغيير دهيد صورت را بااستفاده از ابزار طراحي صورت . شمکا ميتوانيد حتي بافتهاي مرسوم را ايجاد نمائيد. لطفا " براي اطلاعات بيشتر در مورد خانه صورت به " خانه صورت " در صفحه 54 رجوع نمائيد .  

 

 


خانه مو

 

            موهاي سه بعدي واقعي را براي اشکال خود در در poser 5   ا استفاده از خانه مو رشد دهيد . شما رئوس مربوطه را براي مو درنظر ميگيريد و سپس آن را کنترل ميکنيد که چگونه رشد نمايد . ( طول و غيره ) مانيکه مو هاي شي شما رويانده شد شما ميتوانيد به آن حالت بدهيد و آن را پويا و تحرکپذير نماييد مثل نيروي جاذبه مرکز ثقل و نيروي باد به منظور ايجاد افکتهاي واقعي مربوط به انيميشن سازي . لطفا " جهت اطلاعات بيشتر در زمينه خانه مواد به  "خانه مو " در صفحه 55 رجوع نمائيد .

 

خانه لباس

  

  خانه لباس به شما اجازه ميدهد تا يک شي را با لباس واقعي و تمام پويا بپوشانيد . شما ميتوانيد کنترل نمائيد که لباس چگونه رفتار کند و يا با اجزا و ديگر اشيا موجود در صحنه هاي شما فعل و انفعال داشته باشد . شما ميتوانيد افکتهاي وزش واقعي باد روي لباس را با استفاده از نيزوي باد انجام دهيد .  . لطفا " جهت اطلاعات بيشتر در زمينه خانه لباس به  "خانه لباس " در صفح56 رجوع نمائيد .

 

خانه استخوان بندي

 

اين خانه جائيست که شما يک ساختمان استخواني را براي شکل مورد نظر خود تعريف ميکنيد واين اجزاي استخواني را روي هم سوار کرده و بخش هاي هندسي  مربوط به شکل را مشخص مينمائيد . ( از قبيل استخوان پا يا ران ) . اين ساختمان استخواني و گروه هاي درگير با آن همان چيزي است که شکل poser شما را قادر به انعطاف پذيري و تحرک مينمايد . اين خانه همچنين به  شما اجازه ميدهد ت به شکل تعاملي اشکال poser را از دير اجزاي وارداتي از ساير قسمتها را ايجاد نمائيد . سازندگان مبتدي و حرفه ايي اشکال  و مانند ان به زودي در خواهند يافت که خانه استخوان بندي زماني را که طول خواهد کشيد تا يک شکل اصلاح يا تغيير يابد را کاهش ميدهد .لطفا " به منظور اطلاعات بيشتر در زمينه خانه استخوانبندي به " خانه استخوان بندي " در صفحه 57 رجوع نمائيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر