دانلود تحقیق درمورد بیماریهای قلبی عروقی

دانلود تحقیق درمورد بیماریهای قلبی عروقی

0 2k
دانلود تحقیق درمورد بیماریهای قلبی عروقی

با دانلود تحقیق در مورد بیماریهای قلبی عروقی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بیماریهای قلبی عروقی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بیماریهای قلبی عروقی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بیماریهای قلبی عروقی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

دوعامل خطر مستقل در ایجاد بیماری قلبی عروقی ، پرفشاری خون و بالا بودن کلسترول خون است . دیده شده با کاهش مؤثر فشار خون می توان میزان حمله قلبی را تا 21 درصد، سکته مغزی را تا 37 درصد و مرگ در اثر این بیماری را تا 25 درصد کاهش داد. با کاهش 10 درصد از میزان کلسترول خون میزان بروز بیماری عروق کرونر تا 30 درصد کاهش می یابد. استراتژی کلیدی برای یرخورد با این دو عامل خطر آموزش عموم و پزشکان در نقش پیشگیری در جلوگیری از بیماریهای قلبی عروقی است. دستورالعمل جدید CDC  توصیه می کند که تمامی افراد بزرگسال فشار خون خود را بصورت منظم چک کنند و کلسترول خون نیز حداقل هر 5 سال یکبار کنترل شود. مردم نیز باید در مورد علائم حمله قلبی آموزش ببینند و شماره اورژانس را داشته باشند. در بخش اورژانس نیز باید دید که |رسنل نحوه برخورد سریع و سیستماتیک با بیماران د{ار حمله قلبی را می دانند یا خیر، و در صورت نیاز برای آنها دوره های بازآموزی گذاشته شود. عومل خطر دیگر بیماریهای قلبی عروقی و سکته مغزی همچون دیابت، مصرف دخانیات ، کم تحرکی ، تغذیه غلط ، اضافه وزن و چاقی نیز باید از طریق ایجاد تغییر در شیوه زندگی و داروهای مناسب تحت کنترل قرار گیرند.

تحقیقات نشان داده است که عوامل روانی اجتماعی همچون افسردگی ، انزوای اجتماعی و ضعف حمایتهای اجتماعی همانند عوامل خطر شناخته شده بیماریهای قلبی عروقی نقش عمده ای در ایجاد بیماری ایفا می کنند.

 استرسهای حاد همچون ازدست دادن عزیزان ، تصادفات و حملات تروریستی می توانند منجر به آغاز حمله قلبی شوند ولی ارتباط  استرسهای مزمن مثل استرسهای کاری وشخصیت تیپ A  با آغاز و ایجاد  بیماری قلبی عروقی چندان مشخص نیست.

برای کنترل بیماریهای قلبی عروقی ابتدا باید عوامل خطر را شناخت و سپس مشخص کرد که کدامیک از عوامل را می توان تغییر داد و از میان عوامل قابل تقییر کدامیک را باید در اولویت قرار داد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر