دانلود طرح جابر درمورد گیاه حساس

دانلود طرح جابر درمورد گیاه حساس

0 1.4k
دانلود طرح جابر درمورد گیاه حساس

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع گیاه حساس را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر گیاه حساس است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر گیاه حساس را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع گیاه حساس در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرگیاه حساس

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

Description: 14.JPGتعریف

گياه حساس با نام عملی pudica Mimosa به خانواده Fabaceae و راسته Fabales تعلق دارد که بومی آمریکای جنوبی و مناطق مرکزی قاره آمریکا است و به شکل گياهی خزنده رشد می کند. گياه حساس چندساله است و به دليل حساسيتی که برگهای آن در تماس با سایر اجسام نشان می دهند٬ مورد توجه قرار گرفته اند. برگهای این گياه در برابرتماس با سایر اجسام عکس العمل نشان داده و خود را جمع می کنند اما بعد از گذشت چند دقيق مجددا به حالت اوليه و طبيعی خود باز می گردند. از طرفی گلهای کوچک این گياه نيز از زیبایی خاص خود برخوردارند. اگرچه در برخی از نقاط دنيا این گياه را به عنوان گياهی زینتی در گلدان نگهداری می کنند اما در برخی از نقاط دیگر بخصوص موطن آن٬ گياه حساس گاهی به دليل رشد سریعی که دارد همانند یک علف هرز برای کشاورزان مزاحمت ایجاد می کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر