الگوی مفهومی تدریس بلدرچین و برزگر

تدریس درس فارسی پایه سوم لدرچین و برزگر - قابل استفاده برای دانشجویان رشته آموزش ابتدایی و علوم تربیتی

0 2.3k
الگوی مفهومی تدریس بلدرچین و برزگر
این الگو شامل تعیین اهداف--مفاهیم و مهارت- شیوه های تدریس- شیوه های ارزشیابی- پرسش های اساسی -پیامد یادگیری –سطوح عملکردی و رسانه آموزشی می باشد.پیامدهای یادگیری:
تقویت روخوانی و مهارت درک مطلب، توسعه واژگان
تقویت فن بیان و توسعه اخلاق فردی و اجتماعی

پرسش های اساسی:
آیا وقتی دهقان به انتظار کمک دیگران بود،بلدرچین ها به فکر افتادند که آشیانه خود را در جای دیگری بسازند؟
چه زمانی بلدرچین ها به فکر لانه جدید افتادند؟

5,000 تومان